Tuesday 11 September 2012

Како су Србима вађени органи!?

Шта је све признао кључни сведок у истрази о трговини људским органима на Косову и Метохији?

11.09.2012
Већ 16 месеци, ако је веровати Владимиру Вучковићу и Бруну Векарићу, у српском тужилаштву за ратне злочине траје обрада крунског сведока сарадника у истрази о трговини људским органима на Косову и Метохији после одласка српске војске и полиције из јужне покрајине.

Не знамо како се овај сведок, који за себе каже да је прошао многе окршаје са српском војском и полицијом, нашао у рукама нашег правосуђа. Пошто је његова обрада прошла, РТС је снимио интервју са њим, у којима је овај „војник ОВК“ причао како је вадио органе, неки пут и на живо: “Дали су ми скалпел. Почела ми је мука, гађење. Кад кажем мука, мислим од те једне ситуације као ружан сан, ноћна мора бескрајна. И сада се сећам тога и сада, и у телу и у мислима ми се поново јавља тај осећај. Рекао ми је на телу шта треба да радим, да направим једну линију, да га посечем, да направим операцију једном равном линијом, резом, од почетка гркљана до краја ребара. Пре ненго да то урадимо, овај познати доктор, који је говорио мени, донео је једну кутију. А у тој кутији су биле газе и једна бела стаклена боца, која, када смо почели да га чистимо пре прављења реза, приметио сам да се осећа мирис алкохола.”

Сведок каже да пре него што је кренуо, приметио је се не ради о Албанцу: „А како сам то приметио? Па тако што када сам му се приближио, он се отимао, и они који су га држали су га чвршће држали, .почео је да запомаже, позивајући бога, молећи „Боже, немојте ме заклати, немојте ме убити!”

“Био сам јако престрављен. Рећи ћу вам разлог зашто је дошло до неспоразума између њих, између лекара, један од њих је заборавио штипаљке за „вене”, да не крвари из вена (крвних судова). Требало је да узмемо најлон, који је као од штапа за пецање, а то ми је дао тај млађи познаник главног лекара, да би на сваком месту подвезали по два веза и онда, односно три пута по два веза, и затим смо прекинули. Посекли смо те вене и када сам ухватио срце оно је и даље подрхтавало. Не знам како сам то урадио. Ставио сам га у кутију коју је убрзо донео познаник лекара, који је био мог узраста, и донео је три неке боце”, испричао је сведок.

Како откривају руски истражни органи, вађење органа отетих Срба само су један део великог ланца илегалне трговине органима, чије жртве су убијане и закопаване по неоткривеним јамама широм северне Албаније.

Међу овим жртвама налази се преко 1000 нестале деце из Албаније, као и неколико грађана Русије, којима је био обећан новац, уколико продају бубрег.

Како заштићени сведок каже, за свој рад добио је похвале официра ОВК, од којих му је један рекао: “Само тако ћемо победити!”

Дописници РТС-а из Брисела истичу да су рекације европских званичника на ову биле оскудне.


Извор: РТС

Обрада: Редакција сајта Двери

No comments:

Post a Comment